ریاضیات برای همه

وبلاگ یک دبیر و علاقمند ریاضیات

ریاضیات برای همه

وبلاگ یک دبیر و علاقمند ریاضیات

اول مهر


اوّل مهر رسید و من در همان " اوّل آ " بودم
مثل گنجشک دلم می‌زد، مثل گنجشک رها بودم

پای یک پنجره میزی بود، چه تقلّای عزیزی بود
پنجره راه گریزی بود، خیره در پنجره ها بودم

پشت هر پنجره دنیایی ست، چشم وا کردم و بستم، آه
من کجایم؟ تو کجا؟ با خویش در همین چون و چرا بودم

گفت: بابا دو هجا دارد... نام من چار هجایی بود
نان یکی... آب یکی ... باران... مثل باران دو هجا بودم

گفت: هر حرف صدا دارد... در سکون حرف زدم با خود
هم صدا بودم و هم ساکت ، نه سکوت و نه صدا بودم

گفت: دلتنگ که ای؟ خندید... گریه کردم که پدر... خم شد
آه بابا، بابا، بابا، سخت دلتنگ شما بودم

جنگ شد، پنجره ها افتاد ، بچّه ها تشنه سفر کردند
هشت نهر آینه جاری شد، تشنه در کرببلا بودم

گفت: هی هی! تو کجایی؟ تو ... راست می گفت، کجایم من؟
تو نبودی... تو چهل سال است... من... اجازه؟... همه را بودم

تو چهل سال همه غایب... تو چهل سال همه در خویش...
من چهل سال، خدای من! من چهل سال کجا بودم؟

علیرضا قزوه به مناسبت اول مهر

نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد رضوی شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:04 http://hesabdaranboys.blogsky.com/

با سلام
وبلاگ قشنگی دارید . من آماده تبادل لینک هستم،به همین منظور وبلاگ من را به نام "سایت تخصصی حسابداری" لینک کنید بعد به من خبر بدهید تا من هم شما را 1 ساعته با نام دلخواه شما لینک کنم.
www.hesabdaranboys.blogsky.com

مرتضی پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:06 http://rf-tennis.blogfa.com

سلام اقای تورنگ امیدوارم حالتون خوب باشه وبلاگ جالبی دارین می گم عین هرسال بچه ها را اذیت کنین ونذارید نفس راحتی بکشن کلا خوشحال شدم که به وبلاگتون سر زدم و البته باید اول تشکر می کردم از شما خیلی متشکرم چون به کمک شما تونستم ریاضی را خوب بزنم و خداحافظ

سلام . ممنونم . هر جا باشی موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد