ریاضیات برای همه

وبلاگ یک دبیر و علاقمند ریاضیات

ریاضیات برای همه

وبلاگ یک دبیر و علاقمند ریاضیات

قصر مرجانی

کورال کسل به معنای قصر مرجانی واقع در ناحیه ی هومستد در فلوریدای آمریکاست.و از لحاظ هنری قابل قیاس با بناهای معروفی چون اهرام ثلاثه ومعابد یونان قدیم است.این بنا توسط ادوارد لیدز کالنین در سال ۱۹۲۰ ساخته شده است.و همواره یکی از اسرار آمیز ترین بناهای جهان است زیرا این فرد به تنهایی آنرا ساخته است مردی که ۱۵۰ سانتی متر قد و ۴۵ کیلوگرم وزن داشته است صخره های بسیار بزرگ مرجانی را به هومستد آورده و آنها را به اشکال مختلفی درآورده و این قصر را بنا نهاده است.

هیچ کس ندید که این مرد نحیف جثه چطور قطعات سنگ را حمل می کند.تنها وقتی که قطعات به هومستد منتقل می شد او از کامیون کرایه ای استفاده می کرد.اما کسی ندید که چه کسی این سنگها را روی کامیون گذاشته یا بر می دارد.

داستانهایی از این قصر بر سر زبانهاست اما معلوم نیست که تا چه حد حقیقت دارد.چند تن از همسایگان ادوارد یواشکی دیده اند که او چگونه سنگها را بلند می کرده،او دستش را روی آنها می گذاشت و آوازی می خواند،سپس سنگها خود به خود بلند می شدند،در شماره ای از «مجله فیت» چاپ کالیفرنیا آمده بود که:یک شب چند نوجوان جاسوسی ادوارد را می کردند ،آنها دیده اند که او صخره ها را مثل بادکنک در هوا بلند می کرده است ولی هیچ کدام موضوع را جدی نگرفتند چون فکر می کردند که حقه ای در کار است،در ادامه ی این مقاله آمده بود که احتمالا لیدز کالنین به راز «رشته های زمینی» که نوعی خطوط انرژی نامریی در اطراف زمین است و قدرت «تلوریم» در آنها نهفته است پی برده است، وبا استفاده از قدرت نامریی زمین این انرژی را به تسخیر خود در آورده که بتواند آن صخره های بزرگ را جابجا کند.

«جی کاتی» کاپیتان نیروی هوایی ملی آمریکا در این باره می گوید که اندازه گیری فاصله ی منطقه ی مرجانی تا نقطه ی صفر طول جغرافیایی وفاصله ی آن تا طول نود درجه ی جغرافیایی و محاسبات تخصصی تر نشان می دهد که این قصر در منطقه ای است که امکان آن وجود داشته که لیدز کالنین با استفاده از نیروهای زمین این سنگها را بلند کند. در بعضی از مناطق نیروی جاذبه کمترین مقدار خود را دارد و همین خاصیت سبب دیدن اجسام ناشناخته مثل موجودات فضایی نیز می شود .وقتی از خود او پرسیدند که چگونه این کارها را انجام داده است فقط پاسخ دا د او قانون «وزن و اهرام» را می داند. او یکبار گفت : من اسرار اهرام را کشف کرده ام.من دریافته ام که چگونه مصریان باستان و مردم قدیم پرو وآسیا با ابزار ابتدایی می توانستند قطعات بزرگ سنگ را بلند کنند و روی هم بگذارند.

لیدز کالنین در زمانی که در خانه ی منحصر به فرد خود زندگی می کرد چند مقاله نوشت.در یکی از آنها به نام «جریان مغناطیس» نتایج دو سال آزمایش بر روی مغناطیس درج شده است. او در این مقاله آورده است :«مغناطیس واقعی ماده ای است که در فلز جریان دارد تمام ذرات فلز دارای خاصیت صندلی راحتی_ اماغول پیکر مغناطیسی هستندآنها هر دو قطب مثبت و منفی را دارند وآنها همیشه در حرکتند واز یک نوع مغناطیس به نوع دیگر تبدیل می شوند .اگر این مغناطیس ها به درستی استفاده شوند صاحب قدرتی وصف ناشدنی می شوند!!!... »

آیا لیدز کالنین با این حرفها می خواسته مردم را فریب دهد و قصر مرجانی خود را اسرار آمیز تر جلوه دهد یا روشی هوشمندانه برای این کار یافته است یا اینکه سحر و جادو بوده است؟... او در سال 1951 اسرارش را با خود به گور برد.اسراری که همانند اهرام مصر وعجایب آمریکای جنوبی در انتظار کشف شدن هستند

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد